Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (22)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Муранова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Муранова Н. П. 
Розвиток професійного інтересу старшокласників у системі доуніверситетської підготовки [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.879 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Муранова Н. П. 
Моніторинг якості науково-методичного забезпечення фізико-математичної освіти старшокласників у системі підготовки до навчання в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.548 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Муранова Н. П. 
Програма експериментального дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.982 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Муранова Н. П. 
Аналіз дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 6. - С. 142-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_6_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Муранова Н. П. 
Вікові особливості старшокласників як чинник їх фізико-математичної підготовки до навчання у технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 64. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_64_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Муранова Н. П. 
Загальні основи розробки дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.57 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Муранова Н. 
Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти [Електронний ресурс] / Н. Муранова // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_9
Актуалізовано проблеми професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Зауважено, що підвищення її якості й оновлення змісту можливе за запровадження нових державних стандартів, оскільки без них неможливо здійснити типологізації навчальних закладів і визначити організаційно-педагогічні засади щодо реального запровадження різнорівневої підготовки. Виокремлено чинники, що впливають на стандарт освіти. Висвітлено експеримент розроблення стандартів ПТО в українсько-німецькому проекті "Підтримка реформ професійно-технічної освіти в Україні" за участі наукових співробітників Німеччини. Наголошено, що у зв'язку з європейською інтеграцією Україна повинна керуватися європейськими стандартами, необхідно навчатися протягом усього життя тощо. Підсумовано, що навчання дорослого населення нерозривно пов'язане з побудовою громадянського суспільства. Схематично представлено навчання дорослого населення у ПТНЗ за соціальним статусом, за формою навчання, за типами навчального закладу.Актуализирована проблема профессионально-технического образования в Украине. Подчеркнуто, что повысить его качество и обновить содержание можно путем внедрения новых государственных стандартов, поскольку без них невозможно осуществить типологизацию учебных заведений и определить организационно-педагогические основы относительно реального введения разноуровневой подготовки. Выделены факторы, влияющие на стандарт образования. Освещен эксперимент разработки стандартов ПТО в украинско-германском проекте "Поддержка реформ профессионально-технического образования в Украине" при участии научных сотрудников Германии. Отмечено, что в связи с европейской интеграцией Украина должна руководствоваться европейскими стандартами, необходимо учиться в течение всей жизни. Подытожено, что обучение взрослого населения неразрывно связано с построением гражданского общества. Схематически представлено обучение взрослого населения в ПТУ по социальному статусу, по форме обучения, по типам учебного заведения.
Попередній перегляд:   Завантажити - 717.094 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Муранова Н. 
Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. Муранова // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_4
Розглянуто різні наукові погляди щодо проблеми розвитку та впровадження в освітній процес компетентнісного підходу. Підкреслено, що традиційна знаннєва парадигма, орієнтована на нагромадження знань, умінь, навичок, не відповідає завданням сучасності. Запропоновано визначення понять "компетенція" та "компетентність", що є основою компетентнісного підходу. Виявлено, що компетенції – це вимоги до здійснення діяльності, а компетентності - здатність задовольняти ці вимоги. Зазначено, що компетентнісний підхід покликаний вдосконалити та оптимізувати освітній процес взагалі і навчальний зокрема. Висвітлено концепцію компетентнісного підходу в системі доуніверситетської підготовки старшокласників з технічних напрямів. Визначено етапи формування базових компетенцій та компетентності старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.Рассмотрены различные научные взгляды на проблемы развития и внедрения в образовательный процесс компетентностного подхода. Подчеркнуто, что традиционная образовательная парадигма, ориентированная на накопление знаний, умений, навыков, не соответствует заданиям современности. Предложено определение понятий "компетенция" и "компетентность", составляющих основу компетентностного подхода. Выявлено, что компетенции - это требования к осуществлению деятельности, а компетентности - способность удовлетворять этим требованиям. Отмечено, что компетентностный подход призван усовершенствовать и оптимизировать образовательный процесс вообще и учебный в частности. Освещена концепция компетентностного подхода в системе доуниверситетской подготовки старшеклассников технических направлений. Определены этапы формирования базовых компетенций и компетентности старшеклассников в системе доуниверситетской подготовки.Different scientific views on the problem of development and implementation in the educational process of the competence approach. Emphasized that the traditional educational paradigm, focused on building knowledge and skills, meet the tasks of today.A definition of the terms "competence" and "competence" that form the basis of the competence approach. Revealed that competence - a requirement for the implementation of activities and competence - the ability to meet these requirements. It is noted that the competence approach is designed to improve and optimize the educational process in general and training in particular. Illuminated the concept of competence approach in the pre-university training of senior technical fields. Defined stages of formation of core competencies and expertise in the pre-university high school preparation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.96 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Муранова Н. 
Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обґрунтування підходів [Електронний ресурс] / Н. Муранова // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_5
Охарактеризовано провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З’ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Наведено таблицю алгоритмів діяльності старшокласників у процесі фізико-математичної підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки. Узагальнено, що обґрунтована методологія дослідження цієї проблеми має триєдину структуру – вона охоплює методологію педагогіки, науки і наукових досліджень. Зазначена триєдність підкреслює комплексний, системний характер цієї проблеми.Рассмотрены методологические подходы к проблеме физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете: компетентностный, личностно ориентированный, деятельностный, системный. Раскрыты сущность и содержание каждого из подходов, даны основные характеристики деятельности старшеклассника в процессе подготовки к обучению в техническом университете.Basic methodological approaches are presented to the problem of mathematical preparation of senior pupils to teaching in a technical university: personality oriented system. Essence and maintenance is certain each of these approaches, basic descriptions of activity of senior pupil are exposed in the process of preparation to teaching in a technical university. Classification of system educations is carried out on issue of mathematical preparation of senior pupils in the system of preparation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.68 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Муранова Н. П. 
Доуніверситетська фізико-математична підготовка старшокласників – важливий чинник їх цілісної підготовки до навчання у технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 43-49 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Муранова Н. П. 
Комплексне науковометодичне забезпечення доуніверситетської фізикоматематичної підготовки старшокласників [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 11. - С. 44-49 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_11_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Муранова Н. П. 
Особливості підготовки старшокласників з фізики і математики у вітчизняній системі освіти [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 1. - С. 25-31 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.782 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Муранова Н. 
Аналіз результативності дидактичної моделі фізикоматематичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н. Муранова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Муранова Н. П. 
Моніторинг рівня навчальних досягнень старшокласників із математики в доуніверситетській системі підготовки [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 107. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_107_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Муранова Н. П. 
Розвиток професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики у системі доуніверситетської підготовки [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 2. - С. 25-30 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Муранова Н. П. 
Доуніверситетська підготовка старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі: перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова, С. І. Муранов // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2016. - № 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 782.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Муранова Н. П. 
Реалізація педагогічного супроводу фізико-математичної підготовки старшокласників на кафедрі базових і спеціальних дисциплін інституту доуніверситетської підготовки при вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 3. - С. 40-44 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Муранова Н. 
Принципи доуніверситетської підготовки слухачів до навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. Муранова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.298 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Муранова Н. П. 
Сучасний науково-педагогічний дискурс про проблему підготовки старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. П. Муранова // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 13. - С. 128-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_13_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Муранова Н. 
Логіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласників [Електронний ресурс] / Н. Муранова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(1)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 848.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського